Fredag :D

äntligen fredag! :D
Dagen började med engelska där det inte blev allt för mycket gjort...
har nu tyska där jag inte heller gör så värst mycket. Känns som en väldigt bra dag att lära sig nya saker! Haha. får göra det under helgen iställert. Precis som att det kommer hända men jag måste faktiskt. Sen måste jag städa, byta gardiner och tvätta. Suck för att ha flyttat hemifrån ibland. Fast i och för sig så brukade jag städa hemma med, typ mitt rum och tvätta med och byta gardiner. Men förut var det bara mitt rum, det blir ju så mycket större och mer nu.
Jaja, så är det. Får kolla tvättid sen när jag kommer hem. Har jag rikitgt tur finns det nån ikväll, de märks.

Naturkunskap sen.. Ska bara läsa 24 sidor och sen slutar jag så de är skönt!

Imorn blir det antagligen folkrace eller karlstad med mor och far. Jag ska få köra till Karlstad i sånafall! :D så håll er ifrån vägarna.
Söndag ska vi nog tapetsera, eller börja iallafall, ska bli skojigt. Måste till ikea och inhandla nya saker till våran fina hall! Jag ska ha en rosa skohylla, men det vet inte Jimmy om än. Men men om jag hinner måla den innan han upptäcker kommer han aldrig orka måla om den, hehe.

lalalalalala, :D

puss hej

Kommentarer
Postat av: Sanna

Oh tack tack :)

2008-09-12 @ 14:04:49
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0