Lördag

Dagen började med att mamma ringde och väckte mig vid 10 och sa att pappa skulle hämta mig vid halv elva. Så jag klev upp sms:ade Eve och meddelade henne att vi skulle dyka upp om en halv timme.

Fick kör hem, gick jättebra. Tycker jag iallafall... haha.

Väl i Karlstad så åkte vi till Ö.B och köpte lite saker. Fick en jättefin jacka av min älskade mamma, jättefin är den. :) och ett par svarta skor med! :)
Körde sen hem från Karlstad, det gick också bra!

Ska försöka övertyga Jimmy om att vi ska ha pizza ikväll är jättesugen på det. så vi får väl se hur det går. :)
Ska se extra extra ikväll och kanske sing-a-long, synd bara att äckelungen Benjamin Wahlgren är med. Usch för den ungen, jag svär att blir mitt barn så, när jag väl får ett, så säljer jag det på blocket! haha! nej vad taskig jag är men men skit samma!

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0