Onsdag

Jag är jordens sämsta på att uppdatera! förlåt mig alla ni 5 som läser, haha.

Helgen har bestått av att spackla, måla, slipa och tapetsera men nu är det nästan klart och till helgen blir det ikea! :) Ikea är nog mitt favoritställe på jorden, skulle kunna vara där varje dag och inte tröttna. :)

Igår var jag och eve världens duktigaste och var iväg och simmade! hela 1 km blev det! bra gjort av oss! Ikväll är det core som gäller, så gött att ha kommit igång med något.

Tomorrow ska jag till tandläkaren så det blir ingen skola för mig. Och sen på kvällen kommer mamma hem till mig och ska hjälpa mig med gardinerna. Jag ska typ ha bågar och det är krånligt att göra själv så då skulle mina supersöta mamma hjälpa mig! :)

Naturkunskapen som ska vara inlämnad på fredag har jag inte ens börjat på. Suck för mig. Får försöka med det ikväll eller nåt.

nej nu ska jag kolla bilddagboken! puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0