Onsdag

Onsdag idag vilket betyder sovmorron och frukost på mcdonalds. :)

Har haft engelska nu, fick sluta 40 minuter tidigare och sånt är alltid skönt. Har tvåtimmars matte nu på eftermiddagen och sen slutar jag. Ska försöka städa när jag kommer hem. och göra klart tyskan, men har inte mycket kvar nu så de är göttans!

Eve och Sofie försöker göra bloggar men de går inte så bra för dem, tur att jag redan har en! ser krånligt ut.

till helgen kanske det blir karlstad och då ska vi köpa tvättmaskin!! :D :D shit vad gött de ska bli de !

vilka är ni som läser min blogg? skulle vara roligt att veta! :)

puss på er sötnosar! :D

Kommentarer
Postat av: eve

Jag läser din blogg, men det vet du ju redan :D

2008-09-17 @ 12:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0