God Jul! :)

Officiellt julafton nu, mysigt. Idag är det Jimmys familj som gäller, ska bli mysigt med alla släktingar och all mat.
Kom fram till igår att jag har två intressen här i livet mat och böcker. och sex... haha ;)

Idag eller igår, fast jag har ju inte sovit men iallafall så pysslade jag här hemma och fixade klart det sista. Var iväg till skogen och hämtade en julgran och jag är verkligen ingen naturmänniska. Efter att ha pulsat i snön i en kvart var jag skitgrinig. haha. Men hittade en gran till slut.
Så nu står den färdigklädd och vacker.
Har haft uppesittarkväll med bingolotto ikväll. Drack glögg och åt skinksmörgås och bara mös.

Var ner till farfars grav förut och satte ljus. Känns fortfarande hemskt att han är borta. Förstår det inte riktigt. Älskade lilla farfar, vi tänker på dig. <3

Har väl inte så mycket mer att skriva om nu, får se om jag hinner skriva något imorn. om inte god jul på er! :)

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: evelina

wiie, roligt att du skriver igen :D

2009-12-27 @ 21:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0