Tisdag

Lugn dag hittills, har plockat lite här hemma och lagat lite mat och så. Väntar på att Jimmy ska komma hem så jag har någon att prata med. Men han ska vara hemma alldeles snart.

Idag är det banken som gäller. Ska gå igenom lite saker och fixa konton och annat som hör till. Efter det ska vi till mäklaren och skriva på pappren och efter det så är huset nästan vårt. Känns skönt, har varit rädd att han vi köper huset av ska ändra sig och jag skulle bli så ledsen då, jag verkligen älskar huset.

Ikväll kommer Evelina hit och då ska vi byta julklappar. Inte långt kvar till jul nu, bara 2 dagar.

Men nu ska jag fortsätta här hemma, skriver mer sen.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0