Ibland finns det bara ingen mening...

Ny design. En gratis design från http://designandmakeup.se/. Tack så mycket! :)

Upptäckte nyss att det var ett tag sen jag uppdaterade. Händer inte så mycket. Skolan har börjat igen, känns inte så kul, ska bli skönt att göra något om dagarna och det är inte långt kvar nu. Herregud jag tar studenten snart, är jag verkligen så gammal? Tyckte inte det var längesen jag slutade nian.
Mycket har hänt sedan nian, både bra och dåliga saker.

Om bara några månader flyttar jag och Jimmy till vårt alldeles egna hus :) Längtar verkligen till slutet av mars.
Ska bli så mysigt, ser framför mig alla mysiga kvällar vi kommer ha det och inte långt till sjön heller. hihihi. 

Igår förlorade världen ännu en ängel. En ängel som inte var redo för att ge sig av ännu. Du kommer vara saknad. Vila I Frid.  

Skriver inte mer nu... Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0