Skolan

Skolan idag. Kändes helt okej, ska bli skönt att göra något om dagarna och jag ska verkligen klara av det. Inte långt kvar nu. Bara 5 månader typ :)
Började dagen med sovmorgon, väldans skönt!
Kul att träffa alla igen! Har saknat dem.
Efter skolan åkte jag och Eve till ikea. hihi alltid lika skojigt!

Har inte hänt så mycket mer idag, kollat på mitt älsklingsprogram Familjen Annorlunda! Det är så bra speciellt de från Älvdalen, dom verkar vara så himla mysiga.

Imorgon är det skolan som gäller. Ska försöka ta tag i mitt projektarbete, måste ju bli klart någon gång. Religionen måste jag få klar med, ska försöka med det på onsdag för då är jag ledig. Ska nämligen till banken då :)

Jimmy eat World - Hear You Me
Haley James Scott - Halo

Låtar som absolut är värda att lyssna på.

Nej nu ska jag sova. God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0