torsdag tror jag.

Jag blir aldrig frisk!!!! host host. buhu.

Sitter här och kollar på gardiner. Måste ha nya nu när vi flyttar till huset för helt plötsligt har jag hur många fönster som helst. Men nu är det nära, endast 9 dagar kvar. Jag och Jimmy har nedräkning. hehe.
Det första jag ska göra är att starta diskmaskinen bara för att jag har en liksom och sen ska jag ta ett långt bubbelbad med hur mycket bubblor som helst, ska ligga där flera timmar och bara bubbla och efter det ska jag gå och börja plocka upp all skit vi har. Bra plan va? ;)

Jag är faktiskt lite nyfiken på vilka som läser min blogg, så ni kan väl vara söta och kommentera? :)

Idag har jag tvättat för sista gången i den här tvättstugan, hihi vad bra det känns att skriva så. Har också diskat annars har jag bara slöat typ.

Har inte så mycket mer att skriva, puss hej

Kommentarer
Postat av: Sofie

ååh vilken lycka för dig med gardiner ;)

2010-03-19 @ 13:05:27
URL: http://sofiiiepetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0