Varning för gnälligt inlägg...

Jag är fortfarande sjuk! Har varit sjuk i typ två veckor nu med halsfluss och feber. Inte bra då jag hade behövt att packa. Var till sjukhuset i fredags och trodde jag hade urinvägsinfektion men icke, jag har grus i njurarna och det gör att jag har ont i dem. Packade lite i helgen och idag är jag sjuk igen, är förkyld och har ont i halsen. Toppen!Precis vad jag behöver.

Men till lite gladare nyheter, vi har fått ett inflyttningsdatum och det är inte långt kvar nu! Ska bli så mysigt att få flytta ifrån den här helveteslägenheten. Usch det kryper i mig bara jag tänker på vad jag inte trivs med att bo här. 
Annars händer inte så mycket.

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0