26 Maj

Sitter och lyssnar på lady gaga och är väldigt ledsen att jag inte såg henne när hon var i Sverige. Hade varit en upplevelse :)

Var längesen jag orkade skriva något här. Har haft annat för mig, hehe. Har som sagt flyttat in i huset nu och det är helt underbart att bo i ett eget hus. Är fortfarande mörkrädd men alla säger att det kommer att gå över så jag får väl lov att tro på dem.
Just nu håller vi på med ved, vuxet det låter.

Skolan är alldeles snart slut, skönt som bara den ska det bli. Har inte allt för mycket kvar att göra så det är positivt. har allt klar inför studenten så det är skönt.
Efter studenten är det jobb några veckor och sen får man se vad som händer.

En liten uppdatering blev det iallafall :)
Har inga bilder på huset än men ni får en på Dennis istället ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0