Söndag

Hej hopp.
Söndag idag. Dagen har bestått av bilköp och firande av min mamma. Varit en bra och mysig dag. Har försökt gjort allt utom att plugga och nu sitter jag här med en megauppgift som ska vara inlämnad imorgon. Bra jobbat Nathalie! Men men, tur att jag gillar att vara vaken på nätterna. sova får jag göra sen.
Veckan verkar bli väldigt lugn, skolan någon dag och sedan inget mer direkt.
Vansbro på lördag. Jag har fixat en tjejbil som ska bestå av mig, eve, jenny och Linnea. Kan nog bli skoj. :)

Nej nu ska jag fortsätta så kanske jag är klar snart.
Puss hej

Kommentarer
Postat av: EN KÄRLEKSSAGA: UNGA FÖRÄLDRAR TILL TVÅ PRINSESSOR!

jag kan tänka mig att den är ganska hemsk efter att ha läst vad den handlade om på baksidan, det ska bli spännande att läsa den! ja, 2 kronor är ett riktigt kap! :D

2010-08-19 @ 21:20:02
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/
Postat av: Ida-Marie

Ja det ska bli väldigt intressant att testa. Jag antar att man får vara beredd på att göra bort sig lite hehe. Jag hoppas att jag tycker att det är lika roligt som du så att jag kan räkna in det som ett av mina regelbundna träningspass! :)

2010-10-04 @ 07:20:51
URL: http://idamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0