20 oktober 2010

Ja ni, händer inte mycket i mitt liv just nu. Haha positiv början va?
Dagen har bestått av lathet, har typ lagat mat och plockat ur och i diskmaskinen bara. Sitter just nu och väntar på att scrubs ska börja. Ska gå och lägga mig efter det och titta på sex and the city-filmen som jag fyndade i Karlstad igår för 19:50. Inte illa känner jag.
Annars har jag tittat på kungarna av tylösand, oh detta allmänbildade program :) James är så snygg!! och han kommer till hotellet. Kanske ska gå dit och hälsa? ;)

Imorgon ska jag träffa Eve :), Zumba och sedan på hundkurs med Raggisen. Får se hur det går imorgon på hundkursen.
Får absolut inte missa lyxfällan imorn, shit vad blond hon som är med imorn verkar. hehe.
Annars blir de nog lugnt under resten av veckan.

Ha det bra!
Pussar :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kul att läsa lite om vad som händer i ditt liv nu för tiden :)

Kram!

2010-10-31 @ 17:28:48
URL: http://jenniferbedoire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0