9/1-12

Årets första blogg inlägg och även det första på över ett år. Tänkte att jag skulle ta upp bloggandet igen, är så skönt att ha något ställe att skriva av sig på och även berätta alla roliga saker jag är med om.

Så vad har hänt på ett år då?
Jag har flyttat, blivit singel, jobbat, blivit sambo med världens underbaraste och köpt bil :) haha, ganska sorgligt att det inte hänt mer på ett år ändå.
2011 var nog mitt livs värsta och men ändå bästa år. Det började lite dåligt men slutade väldigt bra.

Jag har nog inte så mycket mer att skriva om just nu så jag slänger in en bild istället från min 18års-dag 2009. Då visste vi inte att det skulle bli vi <3





Puss och kram! ;)


Kommentarer
Postat av: Jazzman.

Wohoo, äntligen får man börja läsa din blogg igen!

2012-01-11 @ 18:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0