Längesen sen sist...

Hade som nyårslöfte att jag skulle börja blogga igen och nyår var ju för inte så längesen... hehe.
Kollade när jag bloggade sist och det var 2012, när jag var nykär. Är fortfarande kär men inte sådär härligt nykär som man är i början.
 
Annars då? Jo jag har jobbat som ungdomsledare de senaste 2 åren. Men det är jag inte längre utan nu sitter jag i kassan på en matbutik istället och det är verkligen ett kul och varierande jobb.
Har flyttat sen sist och är nu bosatt i den stora staden Kristinehamn. En lagom stor stad som har det man behöver men ändå har kvar småstadskänslan.
 
Har slagit vad med min familj om att inte äta godis förens på påskafton och är just nu inne på dag 2 och hittills går det bra, känner inget direkt sug men är också förkyld så inget smakar något. För se hur det känns när jag piggnat till igen. Håll tummarna att det håller i sig :)
 
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0